ΠΑΩ ΠΡΟΤΥΠΟ......ΠΑΩ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ………
ΑΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ
Κάνουμε πάντα τις επαναλήψεις μόνο από το σχολικό βιβλίο και τις σημειώσεις μας. Αν υπάρχει κάτι χρήσιμο σε βοηθήματα το μεταφέρουμε στις σημειώσεις μας. Έτσι έχοντας πάντα την ίδια οπτική εικόνα πετυχαίνουμε τη βέλτιστη απομνημόνευση. Αν κάτι δυσκολεύστε να το απομνημονεύσετε γράψτε το ορισμένες φορές και νάστε βέβαιοι ότι ο εγκέφαλος θα το αποτυπώσει. Μελετήστε καλά τα θέματα της τελευταίας τουλάχιστον πενταετίας. Βάζουν ανάλογα θέματα και ενίοτε τα ίδια.
ΣΤΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
1. Μελετήστε τα θέματα με προσοχή δυο με τρεις φορές τουλάχιστον, διότι κάτι που φαίνεται πανεύκολο με την πρώτη ματιά μπορεί να κρύβει παγίδες. Επίσης κάποιο θέμα που αρχικά σας φαίνεται άγνωστο ή το γνωρίζετε μερικώς μην σας πανικοβάλλει.
Το μυαλό δρα αφαιρετικά δεν προσφέρει μονομιάς όλες τις γνώσεις, αλλά σιγά σιγά, συνειρμικά, όταν τις αναζητήσετε.
2. Τα θέματα είναι συνήθως διαβαθμισμένης δυσκολίας από το πρώτο προς το τέταρτο. Εσείς όμως να αρχίσετε από εκείνο το θέμα που γνωρίζετε καλύτερα. Μην σπαταλάτε τον χρόνο σας σε θέμα που δυσκολεύεστε. Προχωρήστε στο επόμενο. Λύνοντας τα άλλα θέματα ανεβαίνει η αυτοπεποίθηση σας και αργότερα το θέμα αυτό θα το αντιμετωπίσετε ευκολότερα. Αν ένα ζήτημα είναι αντικειμενικά πάρα πολύ δύσκολο μην πανικοβάλλεστε
γιατί αυτό ισχύει για όλους τους διαγωνιζομένους και η οροφή του άριστα θα γίνει το 15.
3. Καλά γράμματα και καλά σχήματα δίνουν την θετική πρώτη εικόνα στον βαθμολογητή. Το καλό σχήμα βοηθά στην λύση.
4. Μη γράψετε όλη τη λύση αναλυτικά στο πρόχειρο, γιατί θα χάσετε πολύτιμο χρόνο. Επίσης όσα θέματα γνωρίζετε καλά γράψτε τα κατευθείαν στο καθαρό κερδίζοντας χρόνο.
5. Μεταφέρετε με προσοχή την λύση από το πρόχειρο στο επίσημο τετράδιο και όχι βιαστικά διότι κατά την αντιγραφή γίνονται λάθη.
6.Καντε σωστή κατανομή χρόνου και αφήστε ένα εικοσάλεπτο για προσεκτική επανάληψη των όσων σας ζητούν και των όσων γράψατε.
Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους.
Καλή δύναμη στους γονείς των υποψηφίων που μετέχουν ισότιμα στην δοκιμασία των εξετάσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου