Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ Ε.Ε.Φ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ



"Τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν σαφή και πολύ απαιτητικά. Ένας υποψήφιος για να μπορέσει να ανταποκριθεί πλήρως έπρεπε να έχει κατανοήσει τις φυσικές έννοιες σε πολύ υψηλό επίπεδο και να έχει μεγάλη ευχέρεια πράξεων.

Το Θέμα Β1 απαιτούσε εξαιρετική κατανόηση του θεμελιώδους νόμου της Μηχανικής.

Το Θέμα Γ ήταν σαφώς διατυπωμένο. Παρ’ όλα αυτά το Γ1 ερώτημα απαιτούσε άριστη κατανόηση της Αρχής της Διατήρησης της Ενέργειας και η μη επίλυσή του καθιστούσε αδύνατη τη λύση των υπολοίπων ερωτημάτων. Το ερώτημα Γ4 δεν είχε καμία απολύτως φυσική σημασία.

Το Θέμα Δ ήταν αρκετά απαιτητικό , έκρυβε παγίδες για τους υποψηφίους και η πλήρης επίλυσή του απαιτούσε βαθιά γνώση της Μηχανικής και κατανόηση της διάταξης του προβλήματος.

Τα θέματα ήταν δυσκολότερα από πέρυσι και κατά την άποψή μας δεν αντιπροσωπεύουν το ύφος του μαθήματος που προκύπτει από το αναλυτικό πρόγραμμα παραπέμποντας ουσιαστικά σε εξετάσεις πρωτοετών φοιτητών.



ΚΑΙ  Η ΑΠΟΨΗ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ

Αρκετά απαιτητικά τα θέματα και σε δυσκολία και σε χρόνο.

ΘΕΜΑ Α: Βατό όπως πρέπει να είναι

Β1: Πονηρό

Β2. Εύκολο

Β3: Αρκετά απαιτητικό. Θα πρέπει ο μαθητής να έχει διαδαχθεί παρόμοια θέματα για να ανταποκριθεί

Γ1. Ο τρόπος που ξεκλειδώνει η άσκηση είναι πονηρός και πολύ θα χάσουν χρόνο να σκεφτούν την Α.Δ.Ε. και να συγκρίνουν

Γ2 και Γ3 αν έχεις λύσει το Γ1 είναι κλασικά

Το Γ4 είναι τελείως εκτός πραγματικότητας. Ο μαθητής στο πανεπιστήμιο αντιλαμβάνεται γραφικές παραστάσεις όπου στους άξονες έχουμε X^2, 1/X, logx κ.ο.κ.

Το θέμα Δ έχει επιστημονικά λάθη, και πολλές πράξεις και θέλει συνέχεια Α.Δ.Μ.Ε. και συνθήκη κεντρομόλου με ιδιαίτερη προσοχή στις ακτίνες.

Γενικά ο μέτριος μαθητής δύσκολα γράφει πάνω απο 11-12. Και τα άριστα θα είναι μετρημένα κυρίως λόγω Γ4 και κάποια σημεία του Δ.